cod Black Ops 2 Xbox360

Saca el pequeño friki que hay en ti

cod Black Ops 2 Xbox360

Notapor Jabat » 25 Feb 2013 18:49

Bueno pois nada inicio seccion e o que quero propoñer e que aprobeitemos este tema pra opinar e facer novos coñecidos e organizar partidas entre os foreiros, bueno haber que vos parece e poño o de xbox xq e a que teño e mais son cos q podo xogar. Mi Gametarg es chumamen.
Un saudo e a usalo freno de Man q da alegria :machinegun: :machinegun: :machinegun: :meparto2: :meparto2: :meparto2:
Jabat
Forero
 
Mensajes: 16
Registrado: 17 Feb 2013 04:29

Re: cod Black Ops 2 Xbox360

Notapor jgalonso » 26 Feb 2013 11:05

Eu son máis de PC pero non é mala idea
Avatar de Usuario
jgalonso
Administrador del Sitio
 
Mensajes: 1348
Registrado: 12 Feb 2013 00:28

Re: cod Black Ops 2 Xbox360

Notapor Jabat » 26 Feb 2013 17:05

Sen duda o mellor para xogar e o pc xa q a variedade de xogos q non hay en consolas telos no Pc xa non polos graficos nin pola xogabilidade pero en general soe se mellor o pc pero para xogos como o call of duty q non so dependes de ter unha boa linea d internet senon d q cando hay moita xente xogando a vez en todo o mundo necesitas ter uns servidores de la ostia y ai e onde entra a Xbox e o xbox live q nin ps3 ni pc ofrecenche unha calidade de xogo online, de feito o outro dia na presentaion de ps4 xa Se dix q se procedera a cobrar por xogar online coma ven facendo xbox dende a Creacion do Live e eu creo q os de Sony se deron conta q estaban a anos luz de xbox
E bueno o dia q arregle o pc xa avisarei exa botaremos unhas
De Todas formas para os q xoguen en Xbox tamen lle piso a Modern Warfare 3 e mais o Forza 4 (q non podia faltar)
Un Saudo
Jabat
Forero
 
Mensajes: 16
Registrado: 17 Feb 2013 04:29

Re: cod Black Ops 2 Xbox360

Notapor chainefon » 07 Abr 2014 17:32

Yo tengo xbox live,pasame por privado tu gametag o te paso yo el mio.
chainefon
Forero
 
Mensajes: 10
Registrado: 06 Abr 2014 13:07


Volver a Videojuegos

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 0 invitados

cron